A Mastercard idén is meghirdette Az év kereskedője versenyt, amelynek harmadik éve célja, hogy felhívja a figyelmet azon kereskedőkre, akik a vásárlók érdekében valami újjal és eredetivel állnak elő. Az év kereskedője 2018 fődíján idén két cég, a Spar Magyarország és a Libri-Bookline Zrt. osztozhat, ezen felül négy kategóriában zajlott a megmérettetés. Több mint 30 pályázatból egy független szakmai zsűri választotta ki a legjobbakat.
A Libri-Bookline Zrt. kapta meg A legjobb ügyfélélmény kategória aranyérmét a mozgó könyvesbolt kampányának köszönhetően. Az ezüstérmes Falatozz.hu a Falatok Nyomában videókkal és az étlapokon elhelyezett Falatok nyomában ételismertetőkkel varázsolta élménnyé a vásárlást. Ezáltal ez a koncepció lett a legjobb online vásárlásösztönzés. A dobogó harmadik fokára a MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt. állhatott fel.
A Falatozz.hu azzal a koncepciójával nyerte el a zsűri szimpátiáját, hogy felhasználóbarát módon segít a megrendelők dilemmáinak leküzdésében. Mivel nem szívesen szavaznak bizalmat új éttermeknek és nincs annyi idejük sem, hogy a teljes kínálatot átböngésszék, ezért hasznos és egyben szórakoztató segítséget jelenthet számukra a legkülönlegesebb ételekhez kihelyezett videóblogos ismertető. Az impulzusvásárlók mellett azonban a rutinos megrendelőkre is gondolt a Falatozz.hu. Az év elején ráncfelvarráson átesett új oldal jelentősen lerövidítette az ételrendelés idejét azzal, hogy személyre szabott profiloldalakat alakított ki, melynek ajánlatai tükrözik az adott vásárló preferenciáit.
Sajtómegjelenések: